2014. október 17., péntek

Salt & Pepper

Múltkor a nagymamám szekrényében kutakodtam egy régi anyag után és akkor akadt a kezembe ez a "só-bors" kardigán. Már szerettem volna egy hasonlót (mondjuk én olyan Chanel-.jellegű blézerre gondoltam), és pont jó is volt a méret, talán egy picit nagy is, de legalább alá lehet öltözni. Sokat hordom a hidegebb napokon, remekül kombinálható. Pár napja nagyon jó meleg volt, még egyszer utoljára felvehettem ezt az aranyos, nőies kis H&M blúzt. A nadrág egy F&F jeggings, amit kismamanadrágként hordok, pár mérettel nagyobbat vettem belőle pont emiatt. A táska pedig vintage darab a bolhapiacról, amit kicsit átalakítottam, majd egy külön DIY-bejegyzésben írok róla.

Kardigán, táska: vintage, Blúz: H&M, Nadrág: F&F, Cipő: Invito

I found this vintage sweater in my grandmother's closet. Its size was good and I'm so glad, I like "salt & pepper" print and I always wanted something similar cardigan or blazer. The weather was really nice so I could wear this sleeveless H&M blouse last time this year. The jeggings I'm wearing is an F&F piece and I use it as maternity pants. And finally, the bag is from the flea market and I remade it a little bit but I'll show you it later in a DIY-post.

Cardigan, bag: vintage, Jeggings: F&F, Blouse: H&M, Shoes: Invito






6 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon csini vagy, igazán tetszik a kardigán és a blúzod is annyira aranyos!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon elegáns vagy! A kardigán pedig szuper, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. great outfit ... and congratulations! your baby belly looks wonderful!

    VálaszTörlés
  4. Love the look! Especially the sweater! Now following :) xx Sylvie

    VálaszTörlés
  5. Nagyon elegáns vagy! Az ing nagyon aranyos :)

    VálaszTörlés