2014. október 21., kedd

Retró táska átalakítás // DIY

Az előző bejegyzésben már láthattátok a táskát, most azt mutatom meg, milyen volt előtte. A bolhapiacon vettem, mert megtetszett a formája és az, hogy merev falú. Nem szeretem az olyan táskákat, amiknek nincs tartásuk, mert összecsuklanak és semmit sem találok meg bennük. Ehhez kellett egy kis idő, míg rájöttem, de ahogy idősödik az ember, egyre nagyobb hangsúlyt fektet a praktikumra, nem? :-) Szóval ez a táska jó állapotban is volt, de jó két-három hónapig csak a szekrényben lapult, mert egyszerűen nem passzolt semelyik ruhámhoz. Aztán kitaláltam, hogy a színes részét át lehetne festeni, hiszen az valamilyen szintetikus anyagból van. Először fehérre terveztem, de végül az alumínium színű akrilfesték mellett döntöttem. 3 rétegben vittem fel, amíg teljesen el nem tűnt a minta (előtte maszkolószalaggal letakartam a textil részeket). Az akrilfesték viszonylag gyorsan szárad és "időjárás- és nyálálló".  Rengetegféle felületre alkalmazható, most egyfolytában ilyenekkel festek és nagyon meg vagyok elégedve, érdemes kísérletezni vele.
Ami egy kicsit még furcsa a táskában, az a füle, de majd megszokom. Pont belefér mindenem, ami szükséges és legalább nem terhelem túl azzal, hogy a fél házat magammal cipelem.



Hozzávalók: akrilfesték (kreatív- és hobbiboltok, de ez pl. a Lidl-ből van), maszkolószalag (bármelyik barkácsboltból), ecset.






2 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletes és szerintem remekül feldobta ez a szín, abszolút modern hatása van, bármelyik nagy divatház magáénak mondhatná. Hogy te milyen kreatív és ügyes vagy :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper ötlet, tök jól néz ki! :)

    VálaszTörlés