2014. október 6., hétfő

Őszi virágok + DIY váza

Most egy őszi, de színes és vidám csokrot hoztam DIY-vázával. Eredetileg más virágot kerestem, de végül nem találtam olyat, amilyet elképzeltem, viszont a piacon zárás előtt olcsón hozzájutottam két csokorhoz, ezekből raktam össze az eredményt. A váza teljesen egyszerű: egy magasabb befőttesüvegre húzott zokniszár. A téli estéken gyakran húzok fel lábtyűt, korábban ajándékba is kaptam ilyen vicces lábravalókat, viszont a hordás és az idő ezeket is kikezdi a talpán, a sarkakon és a lábujjakon. A szárukkal viszont semmi gond nem volt, ezért levágtam őket és elraktam, hátha egyszer még jók lesznek valamire. Most az anyagos dobozban turkálva találtam meg és ez jutott eszembe. Éppen jól jött, mert ősziesre akartam áthangolni az étkezőt. Szeretem az egy színcsaládba tartozó közeli árnyalatokat keverni, úgyhogy a virágokkal is így jártam el, az Ikea Lack asztalkára pedig egy nagyméretű piros muszlinkendőt dobtam.






3 megjegyzés: