2014. október 8., szerda

Nyári ruha ősziesítve

A pocim ennél már csak nagyobb lesz, ezért igyekeztem sokáig kihasználni az időt, hogy ruhákat vagy szoknyákat hordhassak. Legjobbak persze az egész ruhák, amik sehol sem szorítanak. Nyáron ez a virágos darab volt a kedvencem (itt egy másik bejegyzésben viseltem), amit most egy pulcsival és egy kötött körsállal tettem ősziessé. Ja, és neccharisnyával. Tudom, megosztó dolog ez a neccharisnya, én mindig is imádtam, és középiskolás koromban sokszor hordtam, amikor épp nem volt divat. Tény, hogy nehéz eltalálni, hogy ne legyen ízléstelen. Nekem ez is a 90-es éveket juttatja eszembe, pár régebbi Burda magazinból emlékszem rá. Most egyébként a 90-es évekbeli Burdákat vadászom, ha esetleg valakinek van és megválna tőle, én jelentkeznék rá :-) Sajnos a bolhapiacon csak a 2000-es évekből vannak számok, bár azok bontatlanok.

Pulcsi, ruha: H&M, Sál, harisnya: no name, Cipő: Reno






3 megjegyzés:

  1. Szeintem ehhez a szetthez tökéletes a necc harisnya ( lehet egyszer ki is próbálom....) Nagyon tetszik a narancs pulcsi is...Szép hétvégét! Eszter

    VálaszTörlés