2014. október 4., szombat

First autumn outfit: burgundy&grey

Itt az első igazi őszi szett, amiben ráadásul már a pocim is látszik :-) Már csak letűrve tudom ezt a nadrágot hordani, de még ma is ezt viseltem egy másik outfitben, mert nagyon szeretem és ki akarom használni, amíg lehet. A pulcsit a H&M leárazásán szereztem be, akkor már a babára gondolva: hogy elég hosszú legyen és bele is férjek. Most érzem csak, hogy bizony, kell majd vennem pár tunika hosszúságú felsőt, mert abból hiányom van és utálom, mikor kint van a derekam. Ilyenkor meg pláne vigyázni kell... A tacskós sálammal dobtam fel a matchy-matchy szettet, apropó, tacskók: épp most kaptam a tesómtól egy eszméletlenül aranyos tacskós mesekönyvet, Janikovszky Évától a Bertalan és Barnabást, amiben annyira jók a rajzok is! Tacskóból minden jöhet, de persze az igazi az én kis két rosszcsont kutyusom, Törpi és Mogyi, akik - remélem - jól fogják fogadni a kis Pupit :-)
A könyvet köszi, Dia!

Blézer: vintage, Pulcsi, táska: H&M, Bőrbetétes nadrág: New Yorker, Cipő: Invito, Sál: Londonból, Fülbevaló: no name+DIY




4 megjegyzés:

  1. Szuper ez a naci! :-) Persze az egész outfit is, na meg a poci :-))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, remekül összeválogattad a színeket. :) Egy ilyen naci meg nekem is kell, jó lesz motivációnak szülés utánra :D

    VálaszTörlés
  3. I have the same leather pants, really cool!
    Fabrizia – Cosa Mi Metto???

    VálaszTörlés