2014. október 23., csütörtök

Design Hét Sopron

A Design Hét keretében Sopronban is megrendezésre került a Design Hét Sopron, aminek nagyon örültem, mert itt, a nyugati régióban szinte vadászni kell az ilyen eseményeket. Sajnos még így is pár rendezvényről lemaradtam, mert egyrészt dolgoztam is, illetve a babás állapot mostanában sokszor megvisel, emiatt kevesebbet tudok kimozdulni.
Az AMI-ban tartották a megnyitót, ahol kiállítást is megtekinthettek az érdeklődők.
A Design Hét alatt folyamatosan lehetett "design menüket" kóstolni Sopron kiváló éttermeiben és kávézóiban: például az El Gusto-ban, ami a barátainkkal a kedvenc kávézónk, ráadásul gyönyörűen van berendezve; valamint a Dió Sarki Fűszeres, a Harrer Chocolat és az Erhardt Étterem is csodás gasztro-költeményekkel várta a közönséget.
Továbbá nyílt napok, előadások, kerekasztal-beszélgetések és tárlatvezetés szerepelt a programkínálatban. (A teljes program itt látható.)
Van itt Sopronban egy nagyon jó kis üzlet, a Kultúrcikk, ahol magyar tervezők termékeit (ruhákat, cipőket, táskákat, dekorációkat, ékszereket) lehet vásárolni. Ők adtak otthon az utolsó nap, egy nyárias vasárnapon a "Design a kirakatban" elnevezésű eseménynek, ahová néhány tervezőt hívtak meg, név szerint Váczi Rozit, Lang Szonját, Lukács Lászlót, Kis Alexandrát és Szép Szidóniát. Ők beszélgettek a magyar divat helyzetéről, szerepéről, terveikről, hogy hogyan érvényesülhet egy magyar márka az itthoni és a nemzetközi piacon. Közben finom sütiket és kávékat, vagy szörpöket kóstolhattunk, én a gránátalmásat választottam, nagyon finom és különleges volt.
Remélem, lesz folytatása ennek a kezdeményezésnek, számomra nagyon érdekes volt a téma és örülök, hogy meghallgathattam.  :-)













Még egyszer a bolt, valamint balról: Váczi Rozi (Matyodesign), Lang Szonja (Tyra Clothing), Lukács László (Hey-Mr), Kis Alexandra stylist.



Bal szélen: Szép Szidónia és a közönség :-)


1 megjegyzés: