2014. október 24., péntek

Aster

Pár napja, jó időben viseltem ezt az outfitet. Sajnos mostanra olyan erős a szél, hogy sokkal hidegebbnek hat az időjárás, így le kell mondanom a nadrág-felső-blézer kombinációról. Valószínűleg már csak egy hétig dolgozom, utána nem kell mennem sehová. ezért úgy döntöttem, nem veszek már őszi kabátot, hiszen azt sem tudom, hogyan fog változni az alakom szülés után és így nem éri meg fölöslegesen befektetni. Ráér az jövőre is :-)
Hamarosan tervezek egy-egy cikket megint a babavárásról, aztán egy babaszobás inspirációt a saját felújításunkkal egybekötve, és persze a cuki kis babacuccokról, amiket eddig gyűjtöttünk.
Egyébként ennek a felsőnek a színei abszolút én vagyok. Azt hiszem, egész életemben tudnék púderrózsaszín-bordó-mályva és hasonló színekben járni, ennek ellenére most kevés ilyen cuccom van. Ezt a bordó leggingset pedig mostantól elfelejthetem... rettentően szorít már!

Blézer, borítéktáska: vintage, Top: H&M, Nadrág: New Yorker, Cipő: no name






1 megjegyzés:

  1. You look great! Very elegant and chic!
    Have a nice week end!
    Photographer Gil Zetbase
    http://www.gilzetbase.com/

    VálaszTörlés