2014. október 15., szerda

3X

Hát igen, betöltöttem... Vettem egy lufit magamnak, de itthon vettem észre, hogy 30-ast adtak, nem 18-ast :P Nem tudom, most visszamenjek reklamálni? 
Egyébként az első pár óra 30 évesként tök jó volt és köszönöm a barátaimnak és a családomnak, meg minden más ismerősömnek, aki megköszöntött! Volt meglepetés is bőven, főleg a barátomnak vannak mindig hihetetlen ötletei :-) Én ma egy kis ebéddel és egy talpmasszázzsal ajándékoztam meg magam. Mostanában nincs szükségem kézzel fogható dolgokra, inkább az egészségemre szeretnék költeni a baba miatt is. No meg persze lakberendezésre, de jelenleg még szét van a ház bombázva.
Amint látjátok, Pupi már egész nagyot nőtt az utóbbi időben! ♥

(Bocs a rossz képekért, sajnos csak este ért haza a barátom, de mindenképp ma akartam képet feltenni.)

Ruha: TCM

Today I'm 30 years old! The first hours as "thirties woman" was quite good and I hope I'll feel just better and better! I would like to thank to my family and friends the surprises! My present for myself was a delicious dinner and a massage. Now, as I'm pregnant, I would like to spend on my health and on my baby. So, he's growing quite well and I can't wait to see him! ♥

Dress: TCM




12 megjegyzés: