2014. szeptember 15., hétfő

White & nude

 Idén nyáron mindenki megőrült a csupa fehér szettekért - ez velem sem volt másképp, bár a kényessége miatt csak egyszer viseltem ilyet. Voltaképpen inkább krémfehér a top és a szoknya is, a H&M basic cuccai között találtam rájuk, a szoknya le volt árazva és gumírozott a dereka, hogy beleférjen a pocim és ne is szorítson. A topot DIY-módon dobtam fel pár "műanyag kristállyal". Most vettem észre, hogy a fülbevaló alig látszik, kár érte: vintage darab és a bolhapiacon vettem nagyon olcsón. Azon gondolkodom, hogy át kellene alakítani, mert klipszes és azt hosszú távon nem bírom. Még nem jöttem rá a megoldásra.

Szoknya, top: H&M, Borítéktáska, fülbevaló: vintage, Szandál: no name





7 megjegyzés:

  1. Nagyon harmonikus összeállítás lett!! Szép lett a díszítés... Látom te is mindig agyalsz:))) Eszter

    VálaszTörlés
  2. Imádom a fehéret, nagyon csini!!!

    VálaszTörlés
  3. Great look, really beautiful :) I love your blog and I have followed you with Bloglovin, if you ever get a chance to check out my blog I would be delighted, thanks!

    Camille xo

    www.cococami.blogspot.co.uk

    VálaszTörlés
  4. Such a chic and perfectly pulled outfit!
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com

    VálaszTörlés
  5. Hi! Love the outfit.. you have a new follower, i’m following you via bloglovin and GFC… Hope you can do the same :)
    New Post… Visit Curly Glow

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik ez a szett! :) Főleg a szandálod, évek óta keresek már hasonlót, csak sosem találtam még pici méretben - szerencsétlenségemre 35-ös a lábam :D

    VálaszTörlés