2014. szeptember 4., csütörtök

Style icon & favourite blogger: Karla's closet

Azt hiszem, akit egy kicsit is figyelemmel követi az online divatvilágot, annak nem kell bemutatnom Karla Derast és a Karla's Closet-et. Ő volt az első, akinek felfedeztem a blogját és ezzel együtt az első divatblogot is. Teljesen el voltam ámulva, mennyire jól öltözik, de azon még jobban, hogy mennyire jó ötlet "naplót" vezetni az outfitjeinkről. Hogy ezt én is megcsinálhatom és hogy ez eddig nem jutott eszembe :D ! Karla adta az inspirációt ahhoz, hogy végül belekezdjek (pár hónap gondolkodás után: Hülyeség. Á, nem az. De igen. Deee, jó ötlet.) . Bár mostanában a stílusa elment eléggé minimál irányba, ami szintén nagyon tetszik, úgy igazán mégis a régebbi szettjeit imádom, amelyekben a vintage cuccokat keveri nagyon modernül és ízlésesen mai darabokkal. Annak idején lementettem jó sok képet a rövid hajáról és az alapján vágattam a sajátomat. Ő egyébként szerintem annyira szép és természetes, hogy egyszerűen mindenféle haj jól áll neki, amivel eddig láttam. Nemrég új külsőt kapott a blogja, de évek óta hozza a megszokott minőséget, és nekem pont az tetszik, hogy rajta nem az üzleti célú blogolást látom, hanem mindig megmaradt olyannak, amilyen az elején is volt.
Most válogatás nélkül sok-sok képet hoztam a - szerintem - legjobb outfitjeiről.
Ti mit gondoltok róla? Szeretitek a stílusát?

Az összes kép a Karla's Closet oldalról származik.



















































1 megjegyzés: