2014. szeptember 22., hétfő

Pink stripes

A nyáron nagyon ritkán hordtam nadrágot, főleg, mert hiányom volt belőle. Kitaláltam, hogy varrok egy bő szárú fehér lenvászon nadrágot, ami mindenhez passzol, meg is vettem az anyagot, de majdnem két hónapig lapult az anyagos dobozomban, ugyanis a varrógépem fellázadt ellenem. Most megint nem a legjobb formában van, holnap elviszem szerelőhöz. Pont ilyenkor, amikor ezer dolgom lenne és túlteng bennem az alkotási vágy :-) Így hát mit tudtam mást csinálni, festettem egy zsákvásznat és más, varrás nélküli DIY-cuccokat kreáltam. Hamarosan megmutatom őket.
A nadrág végül azért elkészült, de nem hiszem, hogy idén többször fel tudom venni. Ezúttal egy kicsit sportosabb, rózsaszín-fehér csíkos blúzzal viseltem, amit a barátom választott nekem.

Nadrág: DIY, Blúz: H&M, Szandál: no name





3 megjegyzés:

  1. Nice look!
    Have a great day!
    Photographer Gil Zetbase
    http://www.gilzetbase.com/

    VálaszTörlés
  2. Pont egy trapézszárú nadrág a főszereplő nálam is az új bejegyzésemben! :) Nem tudom, hogy hogyan viszonyuljak hozzájuk, máson tetszik, de amikor rajtam van egy kicsit furán érzem benne magam.

    VálaszTörlés