2014. szeptember 13., szombat

Classical concert

Nemrég egy Eisenstadt-i koncerten vettünk részt az Esterházy-kastélyban. Egy nyolcvantagú kórus lépett fel négytagú zenekarral, a karmester és zeneszerző egy ismerősünk (Jonny), ő hívott meg minket. Modern popszámokat írt át kórusra és első hallásra bizarrnak tűnt Lady Gaga-t és Katy Perry-t ilyen módon meghallgatni, de a koncert hihetetlen jó volt és Jonny eszméletlenül tehetséges. Remélem, a jövőben én is tanulhatok tőle. Nem tudom, említettem-e, hogy az első diplomámat ének szakon szereztem és sokáig zenei pályára készültem, sajnálom, hogy azóta "eltévedtem". Idén tértem vissza újra a zenéhez, zenetanuláshoz, mert már hiányzott.
A koncerten ezt az outfitet viseltem. Ez volt a kedvenc ruhám egész nyáron, annyira 90-es évek! Pár napja pulcsival ősziesítettem, majd arról is lesz bejegyzés.

Blézer, ruha: H&M, Szandál: New Yorker





3 megjegyzés: