2014. szeptember 20., szombat

MQ Vienna Fashion Week

Idén is kilátogattam a bécsi divathétre, amit ismét a Museumsquartier támogatásával rendeztek. A jegyeket már előre megvettem, a pénteki nap volt betervezve, egyrészt munka miatt is, másrészt mert akkor volt több magyar bemutató is, amire kíváncsi voltam. 


Outfit // blézer, farmering: H&M, Nadrág: Topshop, Cipő: Young Spirit, Fülbevaló: vintage, Masni: sima szaténszalag a rövidáruból :-)



Elsőként László Edina, azaz Lazlo kollekcióját láthattuk, majd a Prieston by Noemi Nagy következett. Mindekttő szuper volt, sajnos egyszerűen nem lettek jók a képeim, hiába erőlködtem.



Az első blokk utolsó bemutatója az extravagáns  Karl Michael volt (videó itt). Eredetileg a Ssamaryll-t vártam, mert tavasszal lemaradtam a soproni bemutatóról a betegségem miatt és ezt nagyon sajnálom, viszont úgy tűnik, programváltozás történt.


 A showroom képei vegyesen:



















A második blokkban is három tervező mutatkozott be: a Ruins of Modernity, a Susa_K - Madame with a mission , de a legjobban a SO LCH LD Clothing kollekciója érdekelt (videó itt), mert tavasszal szintén betegség miatt nem tudtam eleget tenni a meghívásuknak a bécsi show-ra. Egyébként ez tetszett a legjobban a magyarokon kívül :-)




4 megjegyzés: