2014. szeptember 25., csütörtök

London stuff

A tesómtól kaptam ezeket a cuccokat. Londonban él nagyjából egy éve és augusztus végén hazajött egy kicsit. Kaptam még nagyon cuki babának való hasznos dolgokat és játékokat, de azokról majd később. 

Kértem, hogy ha lát valami jó bő pólót, ami jó lesz nagy pocira is, hozzon olyat. Végül is "egyenpólónk" lett mindhármónknak, csak más színben. (Pólók: Atmosphere)


Angol parlamentőrös bugyi és tacskós sál, mivel mindannyian tacskóimádók (és -tulajdonosok) vagyunk. 


Gingham leggings és szaggatott kismamapulcsi a Topshopból. Imádom őket, már volt mindegyik rajtam párszor. 



A leggings jó vastag, apró kockás bársony anyagú. Kinéztem még két nadrágot a webshopból, de sajnos mire megrendelte őket, elfogytak. Na, nem baj, majd a téli leárazáson újra próbálkozunk :-) Nagyon tetszenek a Topshop-ruhák, jó a minőségük és egyediek (legalábbis Magyarországon mindenképp).


3 megjegyzés:

  1. Ezt a mustárszínű Topshop pulcsit elfogadnám :)

    VálaszTörlés
  2. mindegyik tetszik, de a tacsis sál visz mindent :)

    VálaszTörlés