2014. szeptember 1., hétfő

Be my baby

Van egy nagyon rossz tulajdonságom: szeretek halogatni. Ezt - lehet, hogy tévesen - a dupla aszcendensemből a Baknak tulajdonítom, aki mindent jól átrág és megtervez, mielőtt belefogna a dologba. A mai nap valahogy azt éreztem, hogy itt az idő! Nos, a képről bizonyára egyértelmű a dolog, de ideje is elmondanom, mivel már nem nagyon lehet ezt tovább halogatni. Babánk születik, az előzetes számítások alapján az időpont 2015. február 13. (péntek :P) és Vízöntő!
 Tegnap töltöttem be a 16. hetet, eddig minden jól ment és remélem, ez így lesz a továbbiakban is :-) Tudom, ilyenkor azt illik mondani, hogy mindegy, csak egészséges legyen, de én kislányra számítok (és a háttér nem ezért rózsaszín, de ilyen az ágytakarónk). Hónap végén talán meg is tudom, hogy Ő - akit egyelőre Pupinak hívunk - hogy gondolta ezt :-)

Köszönöm az előzetes ajándékokat a tesómnak, ezek a kis cukiságok az http://www.alexandalexa.com/ oldalról vannak.


8 megjegyzés:

  1. De jó, gratulálok! :-) én 26 hétnél tartok.

    VálaszTörlés
  2. Jaj de jó!! Kíváncsi vagyok most már , hogy tényleg lány lesz-e....:)) Eszter

    VálaszTörlés
  3. Nagyon gratulálok! Persze miután ezt elolvastam a Hair vízöntős dala jár a fejemben :) Remélem lesz alkalmam személyesen megajándékozni jövő évben Pupikát :)

    VálaszTörlés
  4. De jó Bogi!!!! Én is halogattam és jól meggondoltam :) S most már lassan itt is lesz velünk, ha minden igaz október 13-án :) Szívből gratulálok!

    VálaszTörlés
  5. Nohát, gratulálok és jó egészséget Nektek!

    VálaszTörlés