2014. augusztus 26., kedd

Take me to Paris

Imádom ezt a cuki oversize pólót, az F&F-ben vettem leárazva. Annyi mindenhez megy és már régóta kerestem egy ilyen laza csíkos felsőt. Régen nem szerettem a feliratos pólókat, de mostanában sok jót láttam, a Paris-os pedig mindig bejön. A szoknyát egy vintage darabból alakítottam a méretemre: egyszerűen csak levágtam a derékrészt és gumipántot varrtam a helyére, ugyanis a szoknya hajtásai jóvoltából bármekkora méretre átszabható. Kis piros táska és száj kitűző, hogy legyen egy kis szín is az outfitben. 

Póló: F&F, Szoknya, kitűző: DIY, Cipő, táska: no name






4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez a szett, ráadásul a piros-fehér-kék színek miatt duplán francia! :)

    VálaszTörlés
  2. Imádom ezt az összeállítást, szerintem nagyon jól áll neked ez a párizsi 'hangulat'. :)

    VálaszTörlés
  3. Amazing t-shirt! Take me Paris)))
    Have a nice day!
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr/

    VálaszTörlés