2014. augusztus 20., szerda

Memories from Travis concert @ FM4 Frequency Festival

Először is hadd emlékezzek meg Anyukámról, aki ma, augusztus 20-án lenne 60 éves! ♥ Sajnos már 7 éve nincs közöttünk.

///

Hónapok óta augusztus 16-át vártuk a tesómmal, Diával, hogy megnézhessük a kedvenc együttese, a Travis koncertjét St. Pöltenben. Én is nagyon szeretem a zenéjüket, úgyhogy nem volt kérdés, hogy együtt megyünk. Nagyjából 12 éve ismerjük őket, amióta kaptam egy klipekkel teli videókazettát a barátnőmtől, mindenféle vegyes VH1-os felvétellel. Ezen volt a Travis is. Dia elkezdte gyűjteni a cd-iket, nemrég sikerült megvenni a 2013-as Where you stand című albumukat is. Ma, a letöltések korszakában hihetetlenül jó és nosztalgikus érzés volt kinyitni a cd-tokot, megnézni a borítót és betenni a lejátszóba a lemezt... pont, mint gimnazista korunkban :D 
A Travis egy skót alternatív rockegyüttes, itthon kevesen ismerik, bár a Sing-et szerintem mindenki hallotta már a rádióban. Én nagyon szeretem a kicsit álmosító, melankolikus zenéjüket, Fran Healy hangját, dalszövegeit. Ami különösen jó pont, hogy pályájuk kezdete óta változatlan minőségű, jellegzetesen "travis-es" dalokat írnak, tehát aki a legújabb albumukat vártam, az biztosan nem csalódott. 
A koncert egyébként nagyon jó volt, az első sor közepére furakodtunk be, Travis-pólóban, amit Dia barátja tervezett, szuper egyedi lett! Az egyetlen dolog, ami nem tetszett, az az énekes hatalmas szakálla, teljesen felismerhetetlen lett és dobott rajta vagy +15-20 évet :S A hangosítás, a zenekar, az ének is tökéletes volt és Fran a Where you stand közben lejött közénk, lehetett vele pacsizni, én megsimogattam kicsit :-)

Megérkeztünk Wien Meidling-be, először is ettünk :-)



Welcome Frequency! 


Dia a Travis-pólóban 


...én meg jól felpakolva, a sok cucc ellenére jól meg is fáztam :S 




Flowers in the window 




"soseveszemle" karszalag


Trvais & Fran Healy 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése