2014. augusztus 11., hétfő

...lately...

A VOLT óta nem történt semmi extra, kirándultunk, de sokszor voltunk itthon is. Most sok a munkám, nem tudom, kapok-e pár szabadnapot augusztus végén, jó lenne :-) Várom haza a tesómat, és várom a koncertet, amire megyünk, na meg még Kinga esküvőjére is hivatalos vagyok, de ezek még odébb vannak. Addig is néhány kép kajákról, apróságokról, kutyusokról:

"Ödenburger" a soproni Dió kávézóban


Kerámia fiókgombok a bolhapiacról 


Rókagombás ragu (szójatejjel és gluténmentes tésztával készült) 


Kékfestő múzeum, Pápa - már vagy hússzor láttam, de imádom


Felújított Fő tér Pápán, szökőkutakkal. Régen milyen más volt! (Itt nőttem fel, vagy legalábbis ide jártam iskolába.)



Hangulatfény az Ernsting's Family-ből


A barátom szülinapi minitortája a Harrer cukrászdából 


Mogyika ivartalanítás után. Az első két nap elég nehéz volt, de már nagyon vidám, csak kicsit sokat hisztizik :-) 


Sertés szűzérmék hentes módra. Annyival módosítottam a receptet, hogy mustárral és borssal bepácoltam, és a végén kis szójatejföllel ettem. Uborkacsíkok vannak rajta és nagyon finom.


FM4 Frequency Festival-ra megyünk St. Pöltenbe, egész pontosan a Travis koncertje a cél! Alig várom!



Mogyi pózol 



6 megjegyzés:

  1. "Felújított Fő tér Pápán, szökőkutakkal. Régen milyen más volt! "
    Ebből én arra következtetek, neked sem nyerte el a tetszésed.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szép lett, de mondjuk úgy, hogy a régi marad az igazi, ahol még forgalom is volt és ki lehetett látni a Türrből.

      Törlés