2014. augusztus 4., hétfő

Best basics

A kedvenc alapdarabjaim mostanában: a blézert még az április Glamour-napokon vettem a H&M-ben, mert régóta kerestem egy újabb tökéletes feketét. Oversize csíkos pólót is szerettem volna, most leárazva találtam az F&F-nél, illetve a fekete jeggings is onnan van. A cipő no name, tökéletes nude körömcipő és van belőle a boltban még piros és fekete is. Majd meglátjuk... :P A bolhapiacon pedig 12 pár vintage fülbevalót sikerült levadásznom, hamarosan le is fotózom őket, ez az egyik közülük. Eléggé statement, de imádom az ilyeneket.
Ja, és a tesómon keresztül rendeltem pár cuccot a Topshop-ból, augusztus végén kapom meg, akkor jön haza Londonból. Alig várom őket Dorival együtt :-)
A barátomnak szombaton volt a szülinapja. A hétvége elég sok rohangálással telt és még le is betegedett estére, úgyhogy nem igazán sikerült megünnepelni. Ma vettem neki egy cuki minitortát, meglepi lesz, remélem, hamar hazaér! ♥





6 megjegyzés:

  1. Már most nagyon kíváncsi vagyok a Topshopos rendelésre :) Ez a szett nálam mindent visz!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik nekem is a cipő és a csíkos top is :) Kíváncsi volnék rá, milyen "élesben" is!

    VálaszTörlés
  3. This is the best basics items! I like!
    Have a nice day!
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr/

    VálaszTörlés
  4. Wow, i really love this whole outfit! Thanks for sharing! Please visit me too at http://melissygoose.blogspot.com/

    VálaszTörlés