2014. július 17., csütörtök

Lemon sorbet

Néhány napja volt rajtam ez az outfit, most utólag fotóztam pár összeállítást. Van néhány új, leárazáson szerzett cuccom, de van, amelyiket mindenképpen kültéren szeretném fotózni, de mostanában sajnos nincs, akit megkérjek rá (főleg időhiány miatt). 
A mai szett tipikus, lenge, nyári: a topot is sale-n vettem a H&M-ben; a szoknya jó sok éve megvan és nagyon örülök, hogy a pliszé újra divatos; és ha matchy-matchy, ha nem, én imádom ezt a cipőt és a sok sárgát együtt! 

Top: H&M, Szoknya: Rinascimento, Táska, fülbevaló: vintage, Cipő: no name 





3 megjegyzés:

  1. S milyen jól áll neked a sárga!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép a szoknya, tényleg nagyon jól áll neked!!! Sajnos én sokszor kiselejtezek régebbi ruhákat, és amikor újra divatba jönnek, már bánom, és szinte ugyanazt vehetem meg újra. A múlt héten ajándékoztam el egy konyakbarna midi szoknyámat, erre ezen a héten láttam a Stradivariusban az új kollekciós részen!! Na, ez van... Szép hétvégét! Eszter

    VálaszTörlés