2014. június 7., szombat

Minimal baby pink

Legutóbbi alkotásom ez a babarózsaszín ruha, amit a Burda februári számából varrtam meg. Az anyagot akciósan vettem és nem direkt ehhez a ruhához választottam, csak megtetszett és pont volt belőle annyi. A tesómnak is megvarrtam ugyanezt a fazont, neki mintás lenvászonból. Imádom az egész ruhát, csak felveszem és hihetetlenül jól öltözöttnek érzem magam benne! A rózsaszín elég közel áll hozzám, bár az utóbbi években alig volt ilyen színű ruhám. A nyakláncom rózsakvarc, karácsonyra kaptam és állítólag segít a stressz kezelésében, a nyugalom, a belső harmónia megteremtésében.

Ruha: DIY, Szandál: Bama, Táska: H&M





5 megjegyzés:

  1. Jelentem igényt tartanék én is egy ilyen ruhára, kérésre nem készítesz. Van egy ilyen fazonom narancssárgában és imádom. :) Csilla

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Biztos narancsban is jól néz ki! Hát, ha megkérnek, varrok másnak is, csak legyen időm :-)

      Törlés
  2. Nagyon jó lett! Szeretem az ilyen felkapom és megyek darabokat amikkel nem kell matekolni, hogy mivel vegyem fel :)

    VálaszTörlés
  3. love it

    http://amandachic.com/about/noticias/crochet-and-tul.html

    VálaszTörlés