2014. június 23., hétfő

Festival style I. - tribal

Egy hét múlva VOLT és én már nagyon készülök rá, ezért elhatároztam, hogy néhány outfit-tervezetet mutatok a blogon, amiket viselni szeretnék a fesztiválon. Nem hiszem, hogy normális fotókat tudnánk bulizás közben készíteni, úgyhogy biztosan rendezettebben mutatnak így a ruhák :-)
Először is vettem egy olcsó lapos szandált a kínaiban, ami kényelmes és valahogy ki is néz (és fehér!). Persze egy rutinos "voltozós" barátom felvilágosított, hogy hülye ötlet volt, mert össze fogják taposni a lábam. Nos, az én lábamnak tavaly se lett semmi baja, senki nem lépett rá és ha esetleg mégis ilyesmi történne, akkor lesz másik cipőm is, amit nem sajnálok.
A sortot a New Yorker leárazásán vettem és nagyon örülök neki, mert puha pamutból van és combközépig ér, tehát pont takar, ahol kell. Sajnos nekem már lejárt az időm, hogy extra rövid sortocskákat vehessek fel :S
A top pedig még félkész állapotban van: a horgolt részt egy régi pulcsiról bontottam le és sokáig kerestem hozzá megfelelő anyagot. Ebbe a törzsies-afrikás mintába egyből beleszerettem, úgyhogy ezt választottam és alig várom, hogy kész legyen!
Kerestem a "tökéletes" táskát a fesztiválozáshoz, ami pont megfelelő méretű, kicsit "hippis" és... hátizsákként is funkcionál. Végül az utolsó kritérium nem teljesült, de szeretnék egy pántot rávarrni, hogy a hátamra is tudjam venni. Egyébként a Deichmann-ból való, ahol féláron, 1995 ft-ért csaptam le rá.
Az óráimat egy kivételével mindig az Apukámtól kaptam, ezt is, de nemrég elszakadt az eredetileg sötétbarna szíja és egy fekete szarvasbőrre cseréltettem ki. Így sokkal elegánsabb is. Nem tudok óra nélkül élni, gyerekkorom óta ez kb. az ötödik órám, amit épp "fogyasztok".
Ti miben szoktatok fesztiválozni?

Sort: New Yorker, Szandál: no name, Top: DIY, Karkötők: DIY, vintage, Táska: Deichmann, Óra: s. Oliver








5 megjegyzés:

  1. Én is mindig saruba megyek fesztiválra, nagy baj még nem történt :D Max az, hogy elszakadt :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szupi összeállítás lett!! Jó bulizást! Egész hétre mész? Eszter

    VálaszTörlés
  3. Irigyellek a Volt miatt :) Oda még nem sikerült eljutnom.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó összeállítás! :))

    http://blueelephantsite.blogspot.hu/ (új blog)

    Adél XXX

    VálaszTörlés