2014. május 21., szerda

Some new stuff from Ikea

Még április közepén voltunk a bécsi Ikeában, ahol néhány dolgot sikerült beszereznem. Könnyű elcsábulni a sok gyönyörű, esetleg még akciós termékek láttán, de írtam egy kisebb listát és persze megszabtam a limitet, mennyit költhetek.
Tényleg igyekeztem a legszükségesebbeket megvenni, ez alól talán csak a fémdobozok a kivételek, mert azokból van már bőven, de ez a narancssárga szett mindig is tetszett és csak 3 euró volt.
Szerettem volna egy ágytakarót, mert ami van, nem is passzol a szobához, és be sem takarja az ágyat, nem elég nagy. Alig tudtam dönteni, hogy ezt a csodás szettet, vagy inkább egy sima plédet vegyek, de végül a plédet választottam, mert úgy gondoltam, a hálószobánk nem átjáróház és úgysem fognak oda olyan sokan benézni, így tökéletesen megfelel a pléd is. A szoba még nem 100%-ig kész, de csak esztétikailag kell rajta alakítani, viszont a jelenlegi állapotában is szép, tehát bőven ráérek még az ágytakarót lecserélni.


Vettem ezt a 3 eurós műanyag éjjeli lámpát, sokféle színben kapható, nekünk most ez passzolt legjobban és nagyon szép fényt is ad. Kicsit túlsúlyba került a rózsaszín, de hamarosan új függönyt varrok, akkor majd visszaáll az egyensúly.


Ez a tál nagyon tetszik, de egészen más funkciót szánok neki (csak sajnos még nem valósult meg).


Közelebbről a pléd textúrája, illetve egy szürke, pihe-puha fürdőszobaszőnyeg. Imádok rálépni, szinte bánom már, hogy nem vettem még egyet, de szerintem lesz még belőle a
 következő shopping-túráig.


Végül néhány hasznos kis dolog: fiókrendező, uzsonnás dobozok és egy új törölközőtartó a fürdőbe, ami már felkerült a falra, de a fürdőnk még nincs felújítva, úgyhogy inkább nem fotózom :-)


1 megjegyzés:

  1. Szeretem az IKEA apróságait, jó az áruk és annyira fel tudják dobni a lakást :) A tál nagyon tetszik, nekem majdnem minden konyhai eszközöm színes, még a kések is :D

    VálaszTörlés