2014. május 26., hétfő

Come on over

Csodás hétvégénk volt - igaz, minden szombaton dolgozom, de utána mindig igyekszem kihasználni az időt -, kerti partin és bodzafesztiválon vettünk részt a barátainkkal, vasárnap pedig egy rögtönzött bolhapiacozással kezdtünk, majd fagyiztunk és rengeteg epret tömtünk magunkba :-) A nap további részében egy beadandó feladatot segítettem írni egy barátomnak, de persze azon is nagyon jót szórakoztunk! Hamarosan írok kicsit arról, miért vagyok annyit offline, bár nem kellemes az oka, de próbálom a maximumot kihozni a szabadidőmből és nagyon élvezem, hogy újra olyasmiket csinálok, amiket gyerekkoromban, amikor még számítógép sem volt, nem hogy internet! Egyre többen jönnek rá, hogy a családdal, barátokkal töltött idő mindennél fontosabb és jobb :-)


Szoknya: vintage, Top: H&M, Szandál: no name







2 megjegyzés:

  1. Nekem ennyire nem volt jó a hétvégém, végig vizsgáztam :D Ez a szoknya nagyon tetszik, olyan, mint egy lefelé fordított tulipán (főleg a második képen). Lehet, hogy csak nekem tűnik úgy, de nagyon gyorsan nő a hajad, eszement jól áll neked ez a hossz is!

    VálaszTörlés
  2. De jó a szoknya! Tetszik nagyon! A képek nagyon jó hangulatúak :)

    VálaszTörlés