2014. május 30., péntek

Cikk-cakk

Akárhogy is van, divat, vagy nem divat, de a trapézos szárú nadrágok sokaknak jobban állnak, mint a skinny társaik... Közéjük tartozom én is a széles csípőmmel, de ezt egyáltalán nem bánom, ez tényleg olyan dolog, ami ellen nem lehet tenni. A nadrág egyébként az egyik táncos fellépőruhánk, amit egy "afrikás" számhoz varratott a csoport, de megtetszett és szoktam hordani civilben is.
Ti hogy álltok a trapéznadrágokkal?

Top: H&M, Szandál, fülbevaló: no name







5 megjegyzés:

  1. Trükkös ez a nadrág, szemből egyenes fazonúnak látszik, csak hátulról szembetűnő a turpisság :) Régen, amikor táncoltam, nekem is volt nagyon hasonló, csak az még megvolt fejelve sok-sok méregzöld flitterrel :D Nagyon tetszik a toppod!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik a fekete-fehérhez a mentás színű szandál! Csini! Én inkább szoknyás vagyok, de tetszik a nadrág! xx Eszter

    www.shineonsilver.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. great look! nice blog!
    following you<3

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    VálaszTörlés
  4. Kár hogy nem látszik több a szandálból, a színe nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  5. Really nice black and white pattern!
    Fabrizia – Cosa Mi Metto???

    VálaszTörlés