2014. április 28., hétfő

...on my list

Igaz, ma már szinte nyári meleg volt és ujjatlan ruhában, tegnap pedig szandálban voltam, még itt van két kép egy-két héttel ezelőttről. A csíkos ruhámat avattam fel, amit egy nagy méretű vintage darabból alakítottam a méretemre és az ujjait is megrövidítettem. A kabátomat imádom, a bolhapiacon vettem és New Yorkeres egyébként, nagyon jól kihasználható. Hogy ne legyen annyira szürke, piros statement nyaklánccal dobtam fel.
Zene: Hall&Oates

Kabát: New Yorker (bolhapiac), Ruha, nyaklánc: vintage&DIY, Cipő: Invito

The weather was really hot today, however here are two pictures from about two weeks ago. I wore my vintage-DIY dress with my favourite spring coat that I found on a flea market. I love the cut and the colour, it's a good variable piece. A little colour in my outfit is my statement necklace, I made it from a folk tablecloth.
Music: Hall&Oates

Coat: New Yorker&flea market, Dress, necklace: vintage&DIY, Shoes: Invito



2 megjegyzés: