2014. február 10., hétfő

Red Riding Hood

Ma úgy döntöttem, hogy jó idő lesz és elég ez a vékony ruha. Végül is elég lett, csak a cipő nem  - viszont hazafelé már soknak bizonyult a mellény-kabát kombináció. A cipőt leárazva vettem a New Yorkerben (890 ft volt!) és muszáj volt megvennem, illetve felavatnom, annak ellenére, hogy nem szeretem a lapos cipőket, nem kényelmesek, olyan, mintha hátradőlnék bennük - és ahogy nézem a fotókat, nem is állnak jól nekem. A szett kicsit "piroskás" lett - sajnos nem találtam semmi olyan más színű csipkét, ami jó lett volna a ruha aljára, ugyanis nagyon rövid volt magában, de próbáltam megtörni a piros-fekete párosát a barna belsejű mellénnyel és a leopárdmintás sállal.
Ti felkészültetek már a jó időre? :-)

Ruha, cipő: New Yorker, Mellény, sál: DIY, Táska: vintage

EN: Today I decided to wear this dress - the weather was quite nice but it was enough cold for my feet... I bought the shoes on sale in New Yorker (it was less than 4 euro) and I love them. By the way, I hate flat shoes, they're unconfortable for my feet - but they were soooo cheap and I didn't have any black shoes. So, the set is like Red Riding Hood's outfit but I wore my leather vest above my dress and I choosed a leo-printed scarf. I sewed the lace band on the dress because it was too short. I wanted to buy another colour but there wasn't a big selection of lace bands in the shop...

Dress, Shoes: New Yorker, Scarf, vest: DIY, Bag: vintage




Mogyival ♥



4 megjegyzés:

  1. Love that leopard touch!

    xx

    http://www.madridforniagirl.com/

    VálaszTörlés
  2. Tetszik a rucid, a cipő pedig röhej áron volt!

    VálaszTörlés
  3. igazán nagyon nagyon nagyon csinos a ruha, fantasztikusan áll és nagyon tetszik ezzel a mellénnyel!

    VálaszTörlés