2014. február 4., kedd

Purple-orange-burgundy

Imádom a színeket és ahogy itthon felpróbáltam az új bordó bőrbetétes nadrágomat, valahogy beugrott az őrölt pirospaprika-színű blúz és a lila blézer, hogy azokkal talán jól mutatna. Kissé vad a színkombináció, de nekem tetszik a végeredmény. Szeretek kísérletezni az egymáshoz közeli árnyalatok keverésével. Egyébként nemrég akadtam rá Tamara blogjára (http://www.macademiangirl.com/) - nem is értem, miért nem tudtam eddig róla. Nagyon színesen öltözik és hihetetlen, hogyan tud harmóniát teremteni látszólag egymáshoz nem illő ruhadarabok között! Néhány kreációja már nekem is "magas" néha, de rengeteg inspirációt lehet tőle gyűjteni. Ja, és végre nem egy tucat-blogger :-)

Blézer: turkálda, Blúz és cipő: vintage, Nadrág: New Yorker,  Táska: no name






2 megjegyzés:

  1. great look!
    following you now! hope you'll follow me, too!
    happy day!

    http://www.getcarriedaway.net/

    VálaszTörlés
  2. Wow i love the blouse! great with this pants! love this look!

    Anja

    VálaszTörlés