2014. február 24., hétfő

A hálószobánk - részletek // Our bedroom - details

Remélem, Nektek jobban telt az elmúlt időszak, mint nekem. A múltkori hétvégén nagyon rosszul lettem és mivel már volt egy hasonló eset korábban (csak akkor nem foglalkoztam vele), bementem a kórházi ügyeletre, ahol pár vizsgálat után kiderült, hogy egy tojás nagyságú cisztám van a petefészkemnél. Másnap meg is műtöttek, a konkrét diagnózis endometriózis. Már jól vagyok, holnap varratszedés és a héten még biztosan itthon leszek. Amíg regenerálódok, addig néhány kép a szobánkról, amiről már akkor akartam írni, mielőtt a kórházba kerültem volna. Outfit posztot most úgysem tudnék készíteni, még kissé fel van dagadva a pocim, nem tudom felvenni a nadrágjaimat :S

Korábban már mutattam néhány képet a facebook-on a beépített szekrényünkről, ami nemrég készült el (sőt, az elmúlt néhány outfitet is a tolóajtók előtt fényképeztem) . Nagyon vártam és nagyon örültem neki, mert majdnem az egész ház cuccait elnyeli és egy csomó kis szekrény és kisbútor is feleslegessé vált azóta. Végre a szobát is birtokba vehettük - azóta nyugodtabban alszom és kipihentebb vagyok. Ez biztos köszönhető a rendezett térnek és a tudatnak, hogy ez csak a miénk és még soha nem volt ilyen szép szobánk :-) Még nincs teljesen kész, mert egy fontos elem hiányzik, mégpedig egy dekorációs fal, amitől az egész helység karaktere meg fog változni, illetve szeretnék még új függönyt és ágytakarót vásárolni (vagy varrni, attól függően, találok-e anyagot), később pedig éjjeliszekrényt és -lámpákat. Szóval egyelőre még csak átmenti állapotot tudok mutatni, de azért így is szeretem. 
Eredetileg orientális stílusú szobát szerettem volna (konkrétabban marokkóit), aztán kissé a Távol-Keletből inspirálódtam, innen jött a kínai lampion és a szári, ami most függönyként funkcionál. A narancs-pink kombináció volt az alap és cseresznyevirágos tapétát akartam. Aztán ahogy a ház többi része alakult az imádott retró bútoraimmal, úgy lassan áttértem a hálószoba koncepcióját illetően is erre a témára. Találtam egy szuper pink-narancs tapétát, ami a dekorációs falra kerül majd, és ha ez megvan, akkor a szoba is "retrósodhat".
Most így fest:

Nézet az ágyról, este. A pink függöny helyett azóta sikerült egy fehéret szereznem.


Pink kosár és kissé retrós, csíkos szőnyeg, utóbbi az Ikeából, hihetetlenül szuper áron (6 euró/db, kettőt vettünk). 


Kínai lampion


A lámpabura egy fehér rizspapír gömb volt, amire narancs-pink csíkokat ragasztottam.  Lehet, hogy meg is tartom a végén, úgy megszerettem :-)


Ágynemű, amit még azelőtt kaptunk, hogy ki lett volna találva a téma :-) 


Extra fény a beépített szekrény előtt. 


Hogy maradjunk a retrónál, valahonnan kaptam több nagy ív BÁV-os csomagolópapírt és nagy ikeás dobozokat vontam be vele.


Mogyinak tetszik az új hely :-)


5 megjegyzés: