2014. január 9., csütörtök

Leather & Folk

Ááá, utálom, hogy ebben az időben nem lehet normális fotókat készíteni :S Ezek egyébként január elsejéről valók és természetesen a napszemüveg a szilveszteri fáradtságot igyekszik eltakarni :-) Úgy gondoltam, valami igazán széppel indítom az új évet, ezért az erdélyi hímzett blúzomat vettem fel, amúgy is régen volt már rajtam. Rá a saját készítésű műbőr mellény jött - annyira örülök, hogy megvarrtam, hihetetlenül meleg és egy csomó mindenhez megy! Most megint jó sok varrnivalót terveztem be, fel akarom használni a maradék anyagokat, csak az a baj velük, hogy inkább nyáriasak... Na, nem baj, most úgyis több időm van.
A barátom épp téli szabadságát tölti és minden nap alkot valamit otthon, végre nekiugrott a félbemaradt szobafelújításnak, annyira örülök neki! Remélem, hamarosan kész lesz. Szerettem volna a téli leárazáson vásárolgatni, de most elvetettem, inkább a szobára koncentrálok. Már minden megvan hozzá, de sose lehet tudni - hátha kell még valami az utolsó pillanatra, a ruhák meg még várhatnak (hihetetlen, hogy ezt mondom!), úgyis van mit felvennem bőven :-)

Mellény: DIY, Blúz: Erdélyből, Szürke farmer: F&F, Cipő: Invito






3 megjegyzés:

  1. Ez az ing gyönyörű! A mellény is nagyon tetszik, tökéletes ehhez a furcsa évszakhoz :) (és a tavaszhoz és az őszhöz)

    VálaszTörlés
  2. Ez a mellény valami isteni. Nagyon jó párosítás ezzel a blúzzal.

    VálaszTörlés
  3. Szuper a mellény! Nagyon ügyesen varrsz:) Imádom az olyan cuccokat amik tutira nem jönnek szembe az utcán.

    VálaszTörlés