2014. január 2., csütörtök

Hello 2014

Eddig még soha nem írtam évösszegzőket, és ennek a legfőbb oka az volt, hogy -  nem túlzok - hosszú évek óta annyira rossz időszakom volt, hogy szinte semmi pozitív dologról nem tudtam volna beszámolni. Még ha úgy is látszott, mindenem megvan, közben úgy éreztem, egyedül vagyok az égvilágon. Nem tudom, mi az oka, hogy ezt dobta a gép, de rengeteget tanultam magamról, másokról, az emberekről, a világról, és úgy érzem, elég nagy lelki fejlődésen mentem keresztül.  A 2013-as év meghozta a változást és nagyjából regenerálódtam. Nagyjából témák szerint haladva összegzem, mik történtek velem az elmúlt évben:

- az első két hónapban még elég komoly egészségügyi problémáim voltak, a refluxom nagyon erős volt és nyelőcsőgyulladással küzdöttem, gyomortükrözésem volt és egyéb "nyalánkságok". Emiatt is úgy döntöttem, kilépek a bécsi tánccsoportból, aminek a tagja voltam;
- ennek ellenére a január-február úgy telt, mint gyerekkorom téli szünetei, igazi téli időjárással, sok hóeséssel, havas játékokkal, mókával, kacagással, hála új barátaimnak a lakóhelyemen;
- márciusban elkezdtem dolgozni a Fertő-Hanság Nemzeti Parkban, végre szakmába vágóan, ami rengeteget jelent nekem, hiszen hosszú ideje vártam a lehetőségre a sok rossz (vagy leginkább semmilyen) munkahely után, ahol végre az eszemmel dolgozhatok és emberszámba vesznek. Imádtam ott lenni - de az élet közbeszólt...
- ugyanis alig másfél hónap után egy jobb lehetőséget kaptam, még jobban szakmába vágót, amit azóta is nagyon szeretek: gombaszakellenőrként dolgozom Sopronban. Igazán felelősségteljes feladatom van: egészséget óvok meg és néha életet is mentek. Ja, és szuper főnököm van! :-)
- a munkámnak köszönhetően sok embert megismertem és nagy örömmel tölt el, hogy sokan hálásak (sokan meg nem :P), illetve elég gyorsan utolért a hírnév - és remélem, az elismerés is -, ugyanis interjút adtam a tévének, az újságnak, előadást tartottam és ismeretterjesztő túrát is vezethettem, köszönet érte a szervezőknek, akik már évek óta ezt csinálják és köszönöm azt is, hogy befogadtak :-)
- a munka mellett a hobbijaimra is maradt idő, lassan visszatértem a tánchoz, új tanárhoz járok és néhány érdekes koreográfiát is összedobtam, ősszel pedig ezüst minősítést kaptam egy versenyen;
- 2013 bővelkedett fesztiválélményekben is, életember először VOLT-oztam és jó néhány más koncerten is részt vettem, főleg év végén sűrűsödött a program és imádtam :-)
- nyaralni nem nagyon szoktam, ehelyett gyakran jártunk Bécsbe a barátainkkal: voltam Orient Express táncfesztiválon, több múzeumban, adventi vásáron és csak úgy... Illetve decemberben Prágába is eljutottam, ami szintén hatalmas élmény volt;
- ami a bloghoz kötődik: sokat varrtam (végre!), voltam a bécsi divathéten, osztrák divatblogger-bolhapiacon, Etno ékszerbemutatón és mindenféle bolhapiacon, valamint Glamour-napon;
- a lakásfelújításunk nem sokat haladt, félbemaradt a leendő hálószobánk, viszont még februárban készen lett az étkezőnk;
- az egyik tesóm elköltözött Londonba (hüpp-hüpp);
- lettek nagyon jó új barátaim is és a "pasi-barátommal" már 10 éve együtt vagyunk ♥
- éééés nagyjából ennyi, most nagyon energikusnak és boldognak érzem magam, remélem, sokáig eltart ez az állapot :-)

Mit szeretnék elérni, vagy mit várok 2014-től?
Első helyen: egészséget. Második helyen: békét. Megosztott helyen: szeretetet-boldogságot-vidámságot-harmóniát. Ennél több nem is kell. Akik ismernek, tudják, miért. 
...be yourself tonight...

2013-as outfitek

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése