2013. december 16., hétfő

Ünnepi outfit

Tavaly csináltam egy bejegyzés-sorozatot ünnepi outfitekről, amit - azt hiszem - ti is és én is szerettem. Valószínűleg ezt az outfiet fogom viselni idén, mert egyelőre a fejemben összeállt szettek közül ez tetszik a legjobban.A tavalyi öltözékeket itt és itt nézhetitek meg.
Mostanában elkapott a '70-es évek-őrület és ez a blúz abszolút arra az időszakra "emlékeztet". Egy bolhapiacos vintage darab és a méretemre kellett igazítanom. Imádom a pliszírozott mandzsettáit és gallérját. Volt hozzá egy kitűző is, ezt most a borítéktáskára tűztem, szerintem azzal együtt már túl sok lenne a blúz. A nadrágot nyáron varrtam, illetve a clutch-ot is egy művelúr kabát aljából :-)

Blúz, fülbevaló: vintage, Nadrág, borítéktáska: DIY, Cipő: no name





2 megjegyzés:

  1. Love the top and you look beautiful!! <3

    Would you like to follow each other via bloglovin, gfc and g+? Do visit my blog and let me know!! :)
    http://myglossyaffair.blogspot.in/

    VálaszTörlés