2013. december 4., szerda

Royal blue and yellow

Régen volt már outfit poszt, úgyhogy kihasználtam a napsütést és azt, hogy a barátom két napig itthon volt :-) Talán nem vagyok egyedül azzal, hogy ősszel alig várom a csizmás időszakot, és az első adandó alkalommal fel is avatom a téli lábbeliket, aztán a nagy hideg előtt hirtelen meggondolom magam és utoljára megpróbálom a tavaszi-őszi cipőimet hordani párszor, mert ki akarná majdnem fél évig szoros csizmákba zárni a lábait? Na, persze ilyenkor az idő már nem kedvez a csupasz lábaknak :S
Mindegy, azért a sárga cipőm még terítéken volt idén, meg az ünnepi időszakban még lesz is. Ezúttal a királykék pulcsimmal (DIY könyökfolt "tutorial" itt) és a fekete nadrágommal vettem fel, sőt, igazából ez a kettő volt az alap és azt gondoltam, feldobom egy kis színnel a cipő és fülbevaló formájában. A királykéket egyszerűen nem tudom elképzelni más színnel, csak feketével (vagy ezüsttel), emiatt jött a fekete nadrág a képbe, de ha van ötletetek, milyen másik színnel mutat jól, szívesen fogadom :-) Néha olyan jó inspiráló outfiteket látok kékkel, aztán amikor megveszek egy kék ruhadarabot, úgy érzem, semmimhez nem megy.
A fülbevalómnak az a története, hogy a bolhapiacon "túrtam" néhány pár vintage ékszert egy dobozból. Igazán különleges volt mind, beléjük szerettem :-) Ez egy felemás klipsz, tiszta 80-as évek, amit imádok egyébként. Ti hordanátok?

Pulcsi: New Yorker + DIY, Nadrág: H&M, Táska: Dolcis, Cipő: no name, Fülbevaló: vintage










7 megjegyzés:

  1. Nagyon jo, es az a zebramint a pulcsin edes kis reszlet :)

    VálaszTörlés
  2. Obsessed!;-)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com

    VálaszTörlés
  3. Szuper! :) Nagyon megy a kék és a sárga. Nálam világosbarnával is nagy favorit, de egészen púderes vagy nude árnyalatokkal is kedvelem.

    VálaszTörlés
  4. Milyen vidámmá tette a kevés sárga a szettet! És nagyon jól is áll!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik ez a kék felső! :)

    www.stylelounge.me

    VálaszTörlés
  6. Milyen rég volt rajtam ilyen nyitott cipő...de már alig várom a tavasz melegebb napjait :D Imádom a fülit, régen sok-sok nagy és különleges fülbevalóm volt, minden nap másikat hordtam, de picit leszoktam róla, mert sokat elhagytam :)

    VálaszTörlés