2013. december 2., hétfő

Etno & Ssamaryll bemutató Sopronban

Ismét egy jó kis program adódott Sopronban, mégpedig az Etno és a Ssamaryll közös bemutatója, amire úgy estem be szinte az utolsó pillanatban. Etno (korábban Ottoman) ékszerbemutató már többször volt kis városunkban, tavaly is részt vettem az egyiken, arról itt megnézhetitek a bejegyzésemet.
Az ékszerek ezúttal is csodásak voltak, mindenki megtalálhatta közöttük a saját stílusához illő darabot. Én egy finom kis ezüst karkötőt vettem, amin egy apró peace-medál van - nehezen döntöttem, de úgy gondoltam, a szimbólum és jelentése nagyon közel áll hozzám és talán ezzel jobban be is vonzom a békét az életembe :-)
Az ékszerek mellett gyönyörű Ssamaryll ruhákat is láthattunk és megismerhettük a tervezőt, Horváth Barbarát. Ruhái Bécsben és Budapesten is megvásárolhatóak, és a tervek szerint Sopronban is hamarosan nyílik üzlete.
Az estet Kis Alexandra soproni stylist szervezte.
Köszönöm, hogy ott lehettem! :-)



Ssamaryll-ruhák 










Az "Etno-lányok" és Alexandra 


A Ssamaryll tervezőjével, Horváth Barbarával 


(Az outfitem: Pulóver: H&M, Bőrszoknya: saját készítés, Fülbevaló: vintage, Clutch: Stradivarius, Cipő: CCC)

Peace :-) 



2 megjegyzés:

  1. Hi! Lovely shop!!!
    Great photos!
    Have a nice day!
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    VálaszTörlés
  2. Ezek az ékszerek nagyon gyönyörűek ahhh :)

    VálaszTörlés