2013. december 10., kedd

Fuchsia -orange-leo print

Egy kis karácsonyi shoppingot tartottam Eisenstadt-ban, szombaton pedig Prágába megyünk az adventi vásárra, arra spórolgattam eddig :-) Ezt a narancssárga pulcsit már vagy két hónapja vettem a H&M-ben és sokszor is volt rajtam, de még nem fotóztam. Most fuksziaszínű szoknyával vettem fel, hogy minél színesebb, vidámabb legyen. Mostanában gyakran helyettesítem a nyakláncot sállal, szintén nagyot tud dobni az összhatáson és még melegít is :-)
Egyébként próbáltam a nyereményjátékra is kint vásárolni, olyasmiket, amik nincsenek itthon (talán az egyetlen a fülbevaló, ami esetleg előfordulhat itthon is a H&M-ben).
A játékra való jelentkezés feltételeit itt olvashatjátok.





Nyereményjáték a blog facebook-oldalán :-)


4 megjegyzés:

  1. Miss Autumn :) Ez a rúzs nagyon dögös! Várom szeretettel a rengeteg vásáros képet! :D

    VálaszTörlés
  2. Lovely orange!!!
    Have a nice day!!!

    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    VálaszTörlés
  3. das sind die perfekten farben um gegen den grauen winter an zu kämpfen. gefällt mir.

    VálaszTörlés
  4. Perfectly styled outfit!
    Mafalda ❤
    www.mafaldadotzero.blogspot.fr

    VálaszTörlés