2013. december 23., hétfő

Alternatív karácsonyfa újratöltve

Emlékeztek még a tavalyi karácsonyfámra? (Itt megnézhetitek.) Azt hiszem, ott leírtam, miért az alternatív változatot részesítem előnyben. A tavalyi képeket elnézve nem is tudom eldönteni, melyiket szeretem jobban, de talán nem is kell választani. Idén valahogy a piros-fehér-ezüst színek fogtak meg, de döntő szerepük volt azoknak a vintage gömböknek is, amiket kaptam. Azokból is a színben passzolóakat választottam ki, összeszedtem még pár régebbi díszt a karácsonyi dobozaimból és a maradék díszek pedig DIY készültek méhsejtpapírból és dekorgumiból.  A falra kartonból kivágott figurákat ragasztottam kétoldalú ragasztószalaggal. A flitteres gömbök is saját kreálmányok, illetve a piros párna is. A másik párnahuzat régi darab, a takarót pedig Anyukám varrta még pár éve a kollégiumi szobámba - délutánonként, ha szunyókálni dőlök le, ezt húzom magamra :-)
A karácsonyi programom nagyjából összeállt, remélem, minden úgy fog alakulni, ahogy terveztük. Nincs is más hátra, mint hogy mindenkinek kellemes karácsonyi ünnepeket kívánjak!






















A polcra karácsonyi hátteret varázsoltam egy kis csomagolópapírral és visszatettem a tacskókat a helyükre. Ezt a cuki babát kaptam, a fiúcska párjával együtt ki is raktam őket.


1 megjegyzés:

  1. óóó de nagyon nagyon aranyos a fa! igazán szuper ötletnek tartom! nagyon tetszenek rajta a gyertyák, meg a gömbök a 4. képről. ;))

    VálaszTörlés