2013. november 21., csütörtök

Powder pink days

Múltkor táncos fellépőruhához kerestem kelléket a Tesco-ban - ritkán járunk arrafelé, mert eléggé kiesik a mozgásterünkből - és persze, hogy be kellett néznem az F&F osztályára, ha már ott voltam! Találtam ezt a csíkos ruhát leárazva kb. 1200 ft-ra, és hiába vékony az anyaga, de nem lehetett ott hagyni! Azért még fel tudtam avatni és azóta vastag fekete harisnyával is hordtam már. Most egy púderrrózsaszín New Yorkeres kardigánnal vettem fel, amit még nyár elején vásároltam, és nagyon sokszor viseltem, csak még nem fotóztam. Nem kötött, hanem bolyhos belsejű pamut, de annyira finom puha! A szabása elég érdekes és nagyon oversize. Nagyon szeretem a bordót rózsaszínnel, meg aztán lusta is voltam másik táskába pakolni, így maradt a bordó vintage cipő opciónak, illetve egy Soie Essentielle nyaklánc kiegészítőnek.

Ruha: F&F, Cipő: vintage, Kardigán: New Yorker, Táska: Invito, Nyaklánc: Soie Essentielle



5 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a ruci! Én kimondottan szeretem az F&F-et :) Hogy megnőtt már a hajad? Most növeszted?

    VálaszTörlés
  2. Love your dress.

    http://roomsofinspiration.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  3. Nagyon csinos vagy benne, szeretem, ha a tengerész csíkos öltözetet piros színnel kombinálják!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól áll a ruci, jól tetted, hogy nem hagytad ott! Nagyon jó ötletet adtál most ezzel, mert nekem is van két ilyen érdekes szabású kardigánom:)

    VálaszTörlés