2013. november 18., hétfő

'13 autumn

Ugyan még nincs vége az ősznek hivatalosan, de lélekben már én is a karácsonyra készülök, úgyhogy csináltam egy kis képes válogatást az elmúlt két-három hónapról. 
Visszafelé haladok az időben, mert még nagyon friss a hétvégi élmény :-)

A Soproni Tánckavalkád elnevezésű rendezvényen és orientális táncversenyen ezüst minősítést kaptam a "Joumana" koreográfiámmal felnőtt szóló kategóriában. Ugyanígy ezüstöt kaptunk Nikivel a dobszóló duettünkre, amit Alaia Orientális Táncklub néven adtunk elő.
Egy kis "selfie" a saidi workshop után, amit Tóth Csilla tartott nekünk.


Mindenféle finom táplálék :-)
Rákraguval töltött csőben sült palacsinta a soproni Moa-ban


Megkóstoltam a szilvagombóc tortát is a soproni Dömötöri Cukrászdában



Ezt én alkottam, kókuszos-currys rákragu puliszkával avattam fel az új tányért



A nevükre nem emlékszem, de finomak voltak :-) (Soproni Fórum Pizzéria)





Ausztriában a lazacos-tojásos szendvicsre szavaztam



A legjobb burger, amit valaha ettem (a soproni Dió Sarki Fűszeresnél)



Bolhapiacon is jártunk, imádom ezeket a retró székeket (de mivel nekünk már van egy csomó, ezeket csak csodáltam)


Szülinapomra kaptam ezt a gyönyörű csokrot a barátomtól



Glamour-napokon voltam a tesómmal és barátokkal


A koffeinmentes Latte-ra sosem mondok nemet!


Az új kedvenc táskám ez a bordó darab



Munka, munka, munka...
Ízletes rizike


 ...és egy szép stand a piacon :-) 



A kutyusaim nem tudták mire vélni az óriás pöfeteget :-) 



A barátaimmal gombaismereti túrákon vettem részt, az egyiket én is vezettem, illetve előadást tartottam a soproni gombafesztiválon, amiről sajnos nincs képem. Adtam interjút a helyi tévének és újságnak is a munkámról és a gombaszezonról :-)


Jártunk Budapesten (ezer év után újra)...



Bécsben viszont annál sűrűbben fordultunk meg:



Szintén barátokkal voltunk a bécsi Technisches Museum-ban, ami hatalmas élmény kicsi és nagy, idős és fiatal számára is, ajánlom mindenkinek!


 

Ott ki lehetett próbálni a műsorvezetést is :-)


Ellátogattam a Modebloggerflohmart-ra is, ami kissé csalódás volt, de legalább ilyet is láttam.



A Modern Művészetek Múzeumát is megnéztük...


...közben lazultunk a fiúkkal a téren...




Egy kis álom vált valóra a bécsi divathéttel :-)




Szétromboltuk a leendő hálószobánkat és sajnos még mindig tart (illetve megrekedt) a felújítás, de hamarosan összerakok egy moodboard-ot inspirációként :-)


Kaptam osztrák divatmagazinokat...


Reggeliztem a Dió-ban


Bornapokon voltam Sopronban és gyorsan megnéztünk egy fotókiállítást is



Egy elfelejtett nyárias outfit

5 megjegyzés: