2013. október 18., péntek

Hello, Győr!

 Eredetileg nem outfit fotóknak készültek a képek, mivel a szomszéd kisfiú fotózott a győri Árkád parkolójában, de azért közzéteszem őket :-) Nagyon megszerettem a piros ruhát, amit 890 ft-ra leárazva vettem a New Yorkerben még vagy egy hónapja, de olyan rövidnek találtam, hogy az aljára csipkét varrtam. Nude színű csipkét kerestem, de nem találtam, így maradt a fekete. Hogy kicsit vagányabb legyen az összhatás, az új bakancsomban és egy szintén leárazott (250 ft, H&M) leopárdmintás sálammal indultam a Glamour-napoknak. Nem akartam sok dolgot venni, egy fehér kötött és egy bordó-fekete bőrhatású pulcsival tértem haza, de nagyon jó kis napot zártunk Győrben. Imádom azt a várost, sokkal jobbnak tartom, mint Sopront, ahol most élek, de régen nagyon sokat jártunk arrafelé és végül is miért ne ugorhattunk volna át Glamour-napok alkalmából, meg persze szülinapom is akkoriban volt :-) 

Ruha: New Yorker/DIY, Sál: H&M, Bakancs: CCC, Táska: no name






2 megjegyzés:

  1. Istenien kitaláltad ezt a rucit a csipke rávarrással és nagyon jól áll neked a piros!! :)

    VálaszTörlés
  2. What a cute dress!

    Love from Portugal xx
    http://beautifulnessbyhelendeadly.blogspot.pt/

    VálaszTörlés