2013. október 23., szerda

Hello, Budapest!

Ezt viseltem, amikor a tesómat költöztettük Budapestről még szeptember közepén - hűvös is volt és kényelmes cuccokra volt szükség a pakoláshoz, na meg az egész nap egy rohanás volt. Kb. délig dolgoztam, aztán tettünk egy Sopron-Pest-Pápa-Sopron kört és másnap megint 6-tól munka. Elég fárasztó volt, még jó, hogy nem nekem kellett vezetni! Szeretek néha Pestre menni, mostanában egyre ritkábban sikerül, pedig sokáig mindkét tesóm ott lakott. Most egyikőjük Londonban van, nagyon furcsa így nélküle... A képek az albérlete udvarán készültek :-)
A pólóról: sose szerettem a feliratos pólókat, de mostanában nagyon tetszenek ezek a vicces szövegek. Egy barátom focistákkal dolgozik együtt Ausztriában, és egy játékos elhagyta a pólóját az öltözőben, így került hozzám :-) A mellényemre egy Beatles-kitűzőt raktam ki, amit még Dori hozott Londonból.

Szürke pulóver: New Yorker, Farmer: F&F, Cipő: Invito, Farmermellény, táska, sál: H&M,  Póló: no name, Karkötő: kézműves Erdélyből, Kitűző: Beatles Shop London






2 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon vicces a póló felirata, és milyen érdekes története van :D Imádom, ha egy ruhának van valamilyen sztorija :)

    VálaszTörlés
  2. Szép nagy kör volt! Tetszik az öltözéked, sajnos én még nem találtam meg a megfelelő farmermellényt. A póló minden visz :D

    VálaszTörlés