2013. szeptember 21., szombat

Top maradék anyagból

Említettem, hogy vettem jó sok (kb. 3 méter) leopárdmintás anyagot, amiből maxiszoknya készült, illetve topot és sálat terveztem még belőle varrni. Na, mármost a top nem igazán sikerült úgy, ahogy szerettem volna, mert felvéve nagyon nem volt jó a szabása, igencsak "so 2000"-nek tűnt :D Azért nem akartam annyiban hagyni a dolgot, de már nem volt elegendő textil egy teljes tophoz, ezért kitaláltam, hogy előkaparom a (2004 óta a méterárus dobozomban pihenő) maradék fekete anyagot és összehozok a kettőből egyet. Így még jobban tetszik a végeredmény, kár, hogy az időjárás már nem engedélyezi az ilyen öltözetet. Az anyagból a sál is kitelt, elég gyakran hordom most ősszel, remekül feldob bármilyen egyszerű összeállítást.

Fotó: VRGDRN
Top, táska: DIY, Farmer: Zara, Szandál: no name




Egy kis extra: a belső szegély is leopárdmintás. 




4 megjegyzés:

  1. Nem különösebben szeetem a leopárd mintát, de ez nagyon jól áll rajtad! Nem gondolkodtál még ruhatervezésen?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-) De, imádtam tervezni kiskorom óta, 2-3 évvel ezelőttig sok ruhatervet rajzoltam is, de úgy gondoltam mindig, hogy ebből nem lehet megélni. Nem tudom, hogyan működnek a dolgok, mit kéne tanulni, hogy kéne beindítani... Meg hogy vidékről működne-e az egész, mert költözni nem akarok. Hát, bonyolult... De aztán egyszer lehet, hogy lesz belőle valami, végül is pozitívan kell hozzáállni, nem csak a kifogásokat keresni :-)

      Törlés
  2. A táskádra a díszt hogy csináltad? Talán még egy kitűzőt meg tudnék csinálni ehhez hasonlóan :D Nekem tetszik a felső, jó benne ez a fekete berakás, szépen tompítja a mintát.

    VálaszTörlés
  3. Jaj, azt valójában nem én csináltam, egy vintage blúzhoz volt kitűző. De egyszerű, egy kis plisszírozott anyag középen átfogva!

    VálaszTörlés