2013. szeptember 8., vasárnap

Snake in black and white

Nemrég írtam itt, hogy újra beleszerettem a bő szabású "palazzo" nadrágomba, ezért varrtam még egy ugyanolyat, ezúttal fekete-fehér kígyómintás szaténból. Kicsit féltem, hogy túl feltűnő lesz, de párszor már volt rajtam és sokan mondták, hogy jó, ennek pedig nagyon örülök! Volt még egy apró mintás fekete szatén, ami szintén nagyon tetszett, lehet, hogy majd abból is veszek. Fehér pólót, szürke táskát párosítottam a nadrághoz, illetve a mostani kedvenc türkizzöld szandálomat. Alig van zöldes árnyalatú ruhám, de fekete-fehér-szürke színekkel szerintem istenien mutat ez a cipő! 
Most a nyári ruhák ősziesítéséhez keresek és találok ki ötleteket, már néhányat meg is valósítottam, elképzelhető, hogy írok róla egy bejegyzés-sorozatot. Írom az őszi kívánságlistámat is, hamarosan szeretném közzétenni, illetve megvenni a kinézett darabokat :-)

Póló, farmermellény, táska: H&M, Nadrág: DIY, Szandál, fülbevaló: no name






2 megjegyzés:

  1. Egyáltalán nem kirívó a naci, nekem nagyon bejön!!! Ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is szuper ez a naci, idén különösen divat az ilyen bő szabás, úgyhogy szerintem nyugodtan varrd meg a másik anyagból is! :)

    VálaszTörlés