2013. szeptember 16., hétfő

MQ Fashion Week Vienna 13

Már tavaly is szerettem volna részt venni a bécsi divathéten, ami akkor sajnos nem jött össze, de idén bepótoltam és igazán jó élmény volt, megérte minden percét! Majdnem most sem sikerült kijutnom, ugyanis elég sűrű volt a heti program és már csak a vasárnap maradt szabad. A szombat lett volna a legjobb, hiszen akkor tartott az Artista és az Aquanauta is bemutatót, pénteken pedig a Prieston by Noémi Nagy ruháit csodálhatták meg az érdeklődők. 
Tímea barátnőm jött el velem, és mivel délig dolgozott, csak a 13 órás vonattal tudtunk kimenni. A 15 órás divatbemutatót csíptük el, azután pedig még egyet. Ezt követően végignéztük a kiállítást, aztán ránk is esteledett, jöhettünk haza :S Szívesen megnéztem volna többet is az egészből, de így is igazán elégedett voltam.
Jöjjenek a (nem túl minőségi) képek a bemutatókról! A kiállításról és a magyar tervezőkről a következő bejegyzésben fogok írni.

Fetrengők a Museumsquartier-en






Outfit (Top: Rinascimento, Farmer: Zara, Cipő: no name)
(Vittem csereruhát is, mert fogalmam sem volt, mennyire kellene kiöltözni, de végül is fölöslegesen aggódtam.)



Fülbevaló: vintage



A bemutatót előtere







Bent vagyunk! :-)



Az osztrák designermárka, a Veni Creatrix bemutatója. További képeket itt láthattok a ruhákról.







 A romániai tervező, Smaranda Almasan kollekciója valami elképesztően jó volt, nekem nagyon tetszik a stílusa és a bemutató alatt szóló zene is telitalálat volt. Valami furcsa, lüktető, dinamikus, sokszor diszharmonikus, mégis magával ragadó zene... 








Remélem, tudtam egy kis ízelítőt adni a rendezvény hangulatából, legközelebb a kiállítókról lesz bejegyzés :-)

4 megjegyzés:

  1. Húú, de szuper lehetett, te pedig nagyon csinos voltál! :)

    VálaszTörlés
  2. Biztosan fantasztikus élmény volt! :) Nagyon tetszik a cipőd! :)

    VálaszTörlés
  3. Sírok!!! :( Jövőre mindenképp veled akarok menni :)

    VálaszTörlés
  4. Wien, Wien, nur du allein... De jó volt neked! Csini vagy nagyon!

    VálaszTörlés