2013. szeptember 19., csütörtök

Magyar tervezők a bécsi divathéten

Az előző bejegyzésben néhány divatbemutatóról hoztam képeket a bécsi divathétről, most pedig a kiállításról szeretnék közzétenni pár fotót. Mivel nem néztem meg tüzetesen a programot, nem tudtam, hogy kiállítók is lesznek, pénzügyileg sem úgy készültem, pedig most lett volna lehetőség vásárolni magyar tervezőktől (is).  :S A standokat így csak félve böngészgettem, de a tervezők nagyon kedvesek voltak és fotót is készíthettem róluk :-) Ezúton is köszönöm nekik!
Azóta is nagyon sajnálom, hogy az ő bemutatójukat nem tudtam megnézni, ugyanis a pénteki és szombati napokon elháríthatatlan "akadályok" miatt más helyeken kellett tartózkodnom.
Jöjjenek tehát a képek :-)





















És még néhány kép vegyesen a kiállításról:








A shop:





1 megjegyzés: