2013. szeptember 24., kedd

Fall wishlist

Már régóta tudom, miket szeretnék az ősszel beszerezni, úgyhogy most közzé is teszem a kívánságlistámat :-) Nem néztem sem az árat, sem a márkát, bocsánat, ha valakit zavar, hogy nincsenek lelőhelyek, vagy legalábbis földi halandónak elérhetetlen néhány darab, de tényleg csak arra mentem rá, hogy maximálisan tetsszenek a ruhák.

1. Szükségem lenne egy fekete blézerre, mert az előzőt sajnos le kellett cserélnem és azóta is nagyon hiányzik a ruhatáramból. Alapdarab, nem kell mondani :-)
2. Bézs blézer - szerintem ez is mindenhez megy, és persze blézerből sosem elég.
3. Téli kabát is kelleni fog, miután teljesen széthordtam az eddigit :S Bár idén nem az esztétikumot, hanem a praktikumot (és a kedvező árat is) fogom nézni a munkám miatt, nem egy ilyen rózsaszín csodát fogok választani, esetleg csak a tél végi leárazáson. Vagy varrok egyet, még nem tudom.
4. Miután lemondtam a motoros stílusú fekete bőrdzsekiről - ugyanis mindenkinek olyan van, legtöbbeknek valami rossz minőségű műbőr változat és ha nekem olyanom lesz, akkor inkább valódi bőrre gyűjtök, minthogy kidobjak szintén elég sok pénzt egy pár hordás után darabokban hulló műbőrre (bocsánat, ez a véleményem :S) -, szóval helyette az új szerelmem a bőrmellény, lehetőleg szőrmés béléssel, ami nagyszerűen helyettesíti az átmeneti időben a kabátot. Már találtam is egy szuper anyagot arra az esetre, ha túl drágának találnám a bőrmellény-kínálatot.




Wanted

Wanted by mimisz featuring a black shearling vest

5. Korábban soha nem tudtam volna elképzelni magamon a farmeringet, de annyi jó szettet láttam vele, hogy azt hiszem, nálam is helye van :-) Eddig még nem találtam árban megfelelőt, a H&M-ben van egy nagyon jó, ha jól emlékszem, 6990 ft.
6. Kell néhány új pulcsi. Mostanában a szürkék, feketék nyűgöznek le egy kis csavarral, pl. könyökfolt, berakás a vállon, stb.
7. Szeretnék egy sötétkék és egy bordó táskát, amit munkába is tudnék hordani. Szeretem, ha merev falú a táska, utálom, ha lágyabb az anyag és összeesik. A sötétkék táskát egyébként most varrom, a fazonja nem ilyen lesz, de lesz rajta egy kis kockás szövetberakás. Kb. 1500 ft-ból megúsztam a hozzávaló anyagokat.


Wanted 2

Wanted 2 by mimisz featuring a leopard print sweatshirt

8. Még vagy 10-12 éve nekem is volt bordó skater fazonú bőrszoknyám és fekete bőrnadrágom is (ami még meg is van, csak fogynom kéne jó sokat, hogy beleférjek). Most újra egy bőrszoknyára vágytam, már meg is varrtam, sokkal jobb lett, mint gondoltam, imádom! Az anyagot 1800 ft-ért vettem és pár óra alatt összedobtam a szoknyát. Jó lenne valami bőrbetétes leggings vagy nadrág is, lehet, hogy annak is varrás lesz a vége :-)
9. Kockás szoknya. Régebben a skót kockás rakott szoknya is alap volt nálam (na persze nem olyan punkosan), mára kinőttem belőle, de egy ilyen cipzáros szűk fazonúra nem mondanék nemet. Anyagvadászat indulhat, a cipzárokat már megvettem.
10. Sötétkék farmer - mert most csak két világoskékem van, egyébként a világosakat sokkal jobban szeretem.
11. Motoros fazonú csizma/bakancs. Teljesen ilyenek voltak a '96-os Burdákban is, tök jó, hogy visszajöttek a divatba. Mivel cipőt nem tudok varrni, csak reménykedni tudok, hogy kifogok valami jó darabot jó áron. Végül is csizmával el vagyok látva, ez ráér a leárazáson is bőven.


Wanted 3 - dark side

Wanted 3 - dark side by mimisz featuring a red tartan mini skirt

Jól jönne még néhány egyszerű, hosszú ujjú basic felső, és egy szürke farmert is akartam, amit már meg is vettem az F&F-nél. Végül is ami létfontosságú, az a kabát és pár pulcsi, a régebbi cuccaimmal is kihúzom ezt az időszakot, maximum nem a legutolsó divat szerint, de hát annyira nem is követem vakon, inkább csak a hozzám passzoló elemeket építem be :-)

Nektek mik a kívánságaitok őszre? 

4 megjegyzés:

  1. Én még mindig szurkolok, hogy a kabát megvarrása mellett dönts :D Nagyon hasonló az én listám :)

    VálaszTörlés
  2. Nice selection for winter!!!
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    VálaszTörlés