2013. augusztus 9., péntek

Satin palazzo

Egy 2001-es nadrágot láthattok rajtam, amit még 17 éves fejjel varrtam akkoriban magamnak - és milyen jól tettem, hogy megtartottam! Nem is értem, miért nem hordtam évekig - most egy ugyanilyen szabásút készítek, annyira megszerettem újra. Azték mintás "crop topot" vettem fel hozzá, amit szintén nagyon szeretek, de kizárólag magas derekú szoknyákkal, nadrágokkal. Még folyamatban van két maxiszoknya varrása és azt hiszem, elmondhatom, hogy az ég-világon semmi új ruhára nincs szükségem már ezen a nyáron, el tudjátok ezt hinni? (Még én is nehezen!) Na, jó, majd őszre kellenek cuccok, de az még odébb van, biztos vagyok benne, minimum szeptember végéig gondolnunk sem kell a melegebb ruhákra! 
Nektek van már kívánságlistátok? :-)

Fotó: VRGDRN
Top: New Yorker, Nadrág, táska: DIY, Szandál: no name











4 megjegyzés:

  1. Ezt a crop topot én is felpróbáltam a New Yorkerben, csak rajtam sehogy sem állt, de te nagyon csinos vagy benne. :)

    VálaszTörlés
  2. És még a táskát is te csináltad? Irigylem az ügyességed :) Nagyon tetszik a top!

    VálaszTörlés