2013. augusztus 23., péntek

Own designedpieces in my wardrobe

Varrtam néhány ruhát a nyáron, sőt, igazából ha mindent összevetek, az elmúlt években nem is varrtam ennyit, mint ebben az egy-két hónapban, de újra élvezem és imádom, amikor készen van a megálmodott darab. Nem tanultam varrni és modellezni, csak Burda magazinokból próbálkozom - nem is sikerül minden tökéletesen, de talán majd egyszer alkalmam nyílik ezt is megtanulni.

"Festményes"-virágos selyemruha (szabásminta a Burda 2000/6. számából), outfit poszt hamarosan, csak a legutóbbi viselés után nem vasaltam ki, borzasztóan gyűrődik, meg fogok őrülni tőle :-)


Mintás szatén maxiszoknya (szabásminta a Burda 2002/6. számából), a maradék anyagból clutch lesz, egy facebook-os körkérdésemre adta egy olvasóm az ötletet :-)


Leopárdmintás maxiszoknya (szabásminta a Burda 2002/6. számából), ebben a bejegyzésben viseltem. A maradék anyagból sálat és valami felsőt fogok varrni.


Szatén palazzo nadrág (szabásminta a Burda 2001/8 számából), már néhányszor volt rajtam és elég sokan megdicsérték, pedig féltem, hogy túl feltűnő darab lesz :-)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyi vagy! A második szatén szoknyával szívesen megnéznék egy outfitet! :)

    VálaszTörlés
  2. Hi! Great collection skirts!!!!!!!!!!!
    Have a nice day!!!
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    VálaszTörlés
  3. SZuper! Várom az outfit posztot!

    VálaszTörlés