2013. augusztus 13., kedd

Maxi leo

Mindig is szerettem a maxiszoknyákat, de az eddig megmaradt két darabomat eltettem az "archívumba" - újakra volt szükségem, vettem is két anyagot a méteráruban, az egyikről kiderült, hogy sajnos maradék és nem lesz elég, a másik viszont jó lett. Végül egész véletlenül találtam meg ezt a leopárdmintás muszlinanyagot és gyorsan vettem ebből is. A szabás teljesen egyszerű, egyébként az ihletet a Burda 2000/7-es száma adta, amelyben volt egy leopárdmintás tányérszoknya és azóta szerettem volna egy hasonlót. Nagyon megszerettem, az elmúlt héten legalább háromszor viseltem, többek között szombaton, amikor Bécsbe mentünk vásárolni. Az Ikea volt a fő cél, de ha már ott voltunk, beugrottunk a Shopping City Süd-be is és ott vettem egy leárazott Zara farmert, úgyhogy ez már kipipálva az őszi kívánságlistámról :-) A képek a bécsi parkolóban készültek - sajnos mostanában ritkán járok Bécsben, azelőtt szinte az egész múlt évet ott töltöttem, nagyon hiányzik, imádom!

Top: H&M, Szoknya: DIY, Táska: Dolcis, Szandál: Manfield





5 megjegyzés:

  1. Nem különösebben rajongok a leopárd mintáért, de ebben az összeállításban nagyon bejön! :) Milyen szépségeket sikerült vennetek az IKEA-ban? *.*

    VálaszTörlés
  2. dieses outfit ist gleichzeitig lässig und total chic. einfach toll.

    VálaszTörlés
  3. Hi!
    So love your skirt!!!!!!!!!!
    Fabulous!!!
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    VálaszTörlés