2013. augusztus 19., hétfő

Denim vest and vintage sandals

Imádom a farmermellényt, mióta csak megvettem, ha engem kérdeznének, melyek a kötelező darabok egy nő ruhatárában, ez biztosan szerepelne a listán! Az egyszerű top-sort kombinációhoz vintage szandált vettem fel - kb. 1981-es darab lehet és el vagyok ámulva, milyen minőségi és strapabíró! Van még néhány pár Anyukám szekrényében, de sajnos azok nagyok rám. További kiegészítőm a Volt-os kitűző, ezt a tesóméktól kaptam a 2008-as fesztiválról szuvenírként, most újra elővettem.
Egyébként most a családdal és a három kutyussal vagyok, kirándulgatunk, pár barátot meglátogattunk, tapétát és szőnyeget választottam, ugyanis ha minden jól megy, a hálószobánkat fogjuk felújítani az elkövetkezendő pár hétben - nagyon várom!
Mindenkinek kellemes hosszú hétvégét!

Fotó: VRGDRN
Mellény, sort: H&M, Top: Lema Tex, Szandál: vintage, Kitűző: VOLT-fesztivál









9 megjegyzés:

  1. Azt hiszem, ideje lenne nekem is beszerezni egy farmer mellényt! *.*

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom, hogy csinálod, de 20-nál többnek nem nézel ki :) Nagyon csini cucc! Én évek óta hordom anyám egyik bőr papucsát, ami a te szandiddal egyidős, de szintén semmi baja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na neeee, de cuki vagy, köszi :-) Pedig csomó tizenéves csókolomot köszön elsőre, tökre idegesítő :D De még egyidősek is magáznak, pl. eladók, meg ilyenek. Olyankor azért megijedek kicsit :D

      Törlés
  3. Ismét szuper összeállítás, nagyon tetszik, hogy a színek ilyen klasszul harmonizálnak egymással. A szandi pedig mesés, meg nem mondanám róla, hogy idősebb nálam. :}

    VálaszTörlés
  4. ugyanezt a farmermellényt én is megvettem, mióta először láttam rajtad azóta vágytam rá :):) és ugyanígy vagyok vele, mióta meg van, nem lehet letépni rólam. virágos ruhákkal, fehér lenge ruhákkal mesés :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, örülök neki! Nem gondoltam volna korábban, mennyire hasznos darab a farmermellény - igaz, eléggé drágállottam, de ez nagyon jó befektetés volt!

      Törlés
  5. Un look fresco y acertado para estos días de horrible calor. Que lindas fotos.
    Te invito a mi blog
    Bss
    http://stylelovely.com/bayamesa/2013/08/look-de-verano-para-la-oficina

    VálaszTörlés
  6. nice! perfect for the heat! xo, ALma
    http://www.soulofashopper.com

    VálaszTörlés