2013. július 4., csütörtök

Snake blouse

Ma nagyon vegyes napom volt, de estére kicsit besokalltam. Először is a munkám során elég sok emberrel kerülök kapcsolatba és vannak érdekes esetek - ezt már meg is szoktam, mindenki életében előfordul az ilyesmi, nem sok szót érdemel. De azt azért eléggé megdöbbenten tapasztaltam, hogy egy felszolgáló hogyan engedhet meg magának olyan viselkedést, amit ma velem. Süteményt kértem, mire fel lettem világosítva, hogy menjek be és válasszam ki a pultnál. A pultnál viszont azt mondták, a felszolgálótól kérjem ki. Előttem egy másik vendégnek is ugyanezt mondták, aki megjegyezte, hogy inkább a pultnál szeretné, mert ha a felszolgálótól kéri, akkor szinte soha nem fogja megkapni azt a sütit (ezzel a nagy forgalomra célzott). Amikor a pincércsaj kihozta a sütimet, rám förmedt, hogy mit képzelek, hogy kritizálom? Teljesen megrökönyödötten néztem rá, nagyon bunkó volt. Persze a tévedés kiderült, de mintha mi sem történt volna, vágta tovább a pofákat. A szituáció és a tévedés nem is lényeges, csak az előtt a tény előtt állok értetlenül, hogy hogy lehet egy vendéggel így viselkedni. Egy elég divatos soproni kávézóról van szó és értem én, hogy a Volt-fesztivál miatt extra sokan vannak, de itt ő van a vendégért, nem pedig fordítva. 
Egyébként ma asztrológiai elemzésen jártam, amit már nagyon régóta terveztem. A hétvégén kineziológus oldott kopogtatós módszerrel, ez adta meg a végső löketet, hogy időpontot kérjek az asztrológusnál is. Nagyon érdekes és hasznos dolgokat mondott, igazából sok mindenben megerősítést adott nekem. Elsősorban a munkával, hivatással kapcsolatban érdeklődtem, de egyéb témákba is belekaptuk, ami belefért még a konzultációba. Mindenkinek ajánlom mindkét tudomány kipróbálását, aki fogékony az ilyesmire, nem fogja megbánni! :-)
Azután teljesen feltöltődtem és egy kis akciós shopping is belefért a H&M-ben (azt hiszem, nem szabadott volna H&M-et nyitni Sopronban, állandóan elcsábulok valamire!). 
Kedden pedig hirtelen felindulásból elmentünk a lányokkal a VOLT-fesztivál 0. napjára, amit nagyon élveztem és most nagyon-nagyon-nagyon szeretnék a szombati napra is menni, de még sok mindentől függ és szerintem csak az utolsó pillanatban lesz eldöntve (ahogy a kedd is)... Még soha nem voltam egyébként és most büszkén viselem a karszalagot, amíg le nem szakad rólam... Na jó, addig nem, de pár napig még biztos ezzel fogok szaladgálni.

Fotó: VRGDRN
Blúz: bolhapiacos blúzból méretemre igazítottam/ Sort: H&M/ Clutch: vintage/ Szandál, fülbevaló: no name



6 megjegyzés:

  1. Csinos szett!
    Ekkora bunkót...! De ez nem egyedi eset, velem is történtek hasonlók - ez egy ilyen ország.

    VálaszTörlés
  2. Tuti elkértem volna a panaszkönyvet!

    VálaszTörlés
  3. Én őszintén szólva elvárom, hogy egy szolgáltató a popómat is kinyalja, cserébe kap szép jattot, az ilyen taplókat meg be szoktam panaszolni...volt már ilyen incidensem, szerencsére főnök számát nem volt nehéz megszerezni :D Meg egyébként is, nem dísznek van ott az a szerencsétlen! Olyan izgi ez az asztrológiai elemzés, én simán kipróbálnám, bár a környéken még nem hallottam szakemberről. Szép vagy, mint mindig! Nyomasd csak a VOLT-ot! :)

    VálaszTörlés
  4. Perfect blouse! I just bought one similar ;) x

    Blog | Cocochic
    Bloglovin | http://www.bloglovin.com/blog/1823055/

    VálaszTörlés